Oproepje: Kunt u/jij mij helpen? - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Judith IJzerman - WaarBenJij.nu Oproepje: Kunt u/jij mij helpen? - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Judith IJzerman - WaarBenJij.nu

Oproepje: Kunt u/jij mij helpen?

Blijf op de hoogte en volg Judith

09 September 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo allemaal,

Ik ben al weer met mijn laatste maand begonnen in Zuid-Afrika.
De laatste week op mijn stageadres ga ik samen met Siska van der Meulen, die zaterdag aankomt, de keuken verven.

Daarna moet de keuken nog ingericht worden.

Ik zou het geweldig vinden als ik dit met jullie steun mag doen.

Want er is geen goed bestek ( de kinderen eten uit boterbakjes), maar ook geen fatsoenlijk speelgoed en leesmateriaal.

En de kinderen moeten overdag zonder deken op een dun matrasje op de betonnen vloer slapen.

Zelf heb ik een klein lijstje gemaakt met dingen waar direct behoefte aan is:
- bestek, schaaltjes
- fleece dekens
- ledikantje(s)
- commode

- speelgoed, waaronder boekjes ( harde kaft), voetballen, houten speelgoed voor de motoriek van de kinderen.
- kleurboeken

Na overleg met de projectleid(st)er ga ik dan samen met Siska de spulletjes kopen zodat al het geld goed besteed wordt.
Wil jij mij helpen om de kinderen een mooiere toekomst te geven?!

Je (kleine) bijdrage kun je, tot 20 september, overschrijven op mijn rekeningnummer: 376277645 tav Judith IJzerman. Graag even vermelden dat het voor Zuid-Afrika is.

Alvast heel erg bedankt.

Groetjes,
Judith

• 09 September 2013 - 21:08

Sylvia:

Hoi Judith,

Het geld is onderweg. Blij dat ik kan helpen!
    Veel succes daar met inslaan van de spulletjes!!

Groeten Syl