Baie baie dankie! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Judith IJzerman - WaarBenJij.nu Baie baie dankie! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Judith IJzerman - WaarBenJij.nu

Baie baie dankie!

Blijf op de hoogte en volg Judith

20 September 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo lieve mensen,

Even een berichtje naar aanleiding van mijn oproepje over inzamelen van geld. Vandaag is de sluitingsdatum en we hebben ontzettend veel geld binnen gekregen om te kunnen besteden. Wij willen op deze manier iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt heel erg bedanken. Het is ontzettend mooi om te zien hoeveel mensen ons project een warm hart toe dragen. Wat we er nu al mee hebben kunnen doen is; voor 3 dagen brood met jam en pindakaas en een stuk fruit. En voor vandaag ( vrijdag) zelfs nog een toetje extra om mee naar huis te nemen. Je had de gezichten van de kinderen moeten zien, zo blij als ze er mee waren. Met volle monden werd de vinger alweer opgestoken voor een nieuw broodje.

Volgende week hebben we toestemming gekregen om de ledikanten, commode, tafels, stoelen, bestek/bordjes, speelgoed, gevulde rugtassen. te kopen voor de kinderen in de crèche. Wanneer de keuken in de crèche wordt gedaan, dan zullen wij ook daar bij helpen. Verder zullen we de keuken gaan verven. We hebben dus in onze laatste week nog genoeg te doen.

Wij willen jullie nogmaals heel erg bedanken voor u/jullie bijdrage.

Namens ons en de kinderen: Baie baie dankie!

Groetjes,

Siska en Judith

• 20 September 2013 - 17:29

Sylvia:

dat is vast wel leuk werk!!! mensen blij maken! Succes met de inkopen

Gr Syl

• 21 September 2013 - 09:32

Gregor:

Er is niemand die zal ontkennen dat we allemaal een verantwoordelijkheid hebben in deze wereld ten opzichte van onze medemens en om dan te lezen jullie hoe jullie je inzetten voor deze kinderen is werkelijk fantastisch. Hele grote complimenten! En niet vergeten, het feit dat jullie zoveel hebben opgehaald, geeft duidelijk aan hoeveel respect en vertrouwen mensen hebben voor en in jullie! Het is duidelijk: Jullie zijn absolute Toppers!!!!!
    Groet, Gregor

• 22 September 2013 - 13:16

Mama Margreet:

Hey Judith,

Fijn dat jullie zo'n succes hebben gehad met de inzameling!! SUPER !!
    En nu heerlijk shoppen voor de kids.

Heel veel plezier ermee en chapeau meiden!!! ( ahum dames dus )

liefs margreet