Het zit er alweer op.. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Judith IJzerman - WaarBenJij.nu Het zit er alweer op.. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Judith IJzerman - WaarBenJij.nu

Het zit er alweer op..

Blijf op de hoogte en volg Judith

13 Oktober 2013 | Nederland, Nederland

Hallo allemaal,

Nu ik dit schrijf zit ik al weer thuis op de bank. En ik mag zeggen dat het echt voorbij gevlogen is.
Ik heb echt een geweldige mooie tijd gehad in Zuid-Afrika, Kaapstad. Ik heb veel mogen en kunnen doen. En ook dankzij de giften van de mensen heb ik nog wat extra's mogen doen, dat was toch wel echt geweldig!

Siska en ik hebben in de vakantie veel mooie dingen gezien. Wij zijn naar Kaap die goede hoop geweest, cape point, Hermanus walvissen spotten wat echt heel erg mooi was. We hebben walvissen van dichtbij gezien. We hebben de mooie natuur verder ook nog van Kaapstad gezien. Het weer zat ook erg heel erg mooi, we hebben rond de 25 a 30 graden gehad. Dat betekend mooi nog lekker in de zon kunnen liggen en heerlijk bij kleuren en ik kan jullie vertellen dat ging echt heel snel dat verkleuren:).
Wij zijn ook nog naar Robbeneiland geweest en op de Tafelberg geweest. Allemaal hele leuke dingen gedaan..
En dan was ik ook nog eens jarig in Kaapstad. 's morgens al heerlijk aan het ontbijt. Het was echt heel bijzonder om jarig te zijn. Met zulk mooi natuur om je heen dat is toch wel erg geweldig.
Maandag 7 oktober zijn we naar Johannesburg gevlogen voor onze 3 nachten bij het krugerpark. De dieren wachtte al op ons. We hebben een lange heenreis er heen gehad. We kregen een heel mooi huisje, en de safari's waren ook echt GENIETEN! Wij hebben heel veel olifanten en buffels gezien, wilde honden, leeuwen, nijlpaarden, springbokken, krokodillen, zebra's, giraffen en nog veel meer dieren. Het was echt genieten om al die dieren in het live te zien. En het is toch anders dan in een dierentuin! Echt genoten van alle landschappen en dieren.
En na de safari's zit mijn reis er toch echt op.. De terugreis begint op donderdag morgen al. Eerst naar Johannesburg weer rijden daar nog even wachten op het vliegveld voordat we konden vliegen. De eerste vlucht duurde 8 uur, daarna moesten we 3 uurtjes wachten op Dubai. Ik heb gelukkig wat kunnen slapen in het vliegtuig. En 'vrijdag heel vroeg in de morgen na 3 uur wachten gingen we de lucht weer in.. op naar Nederland! We zaten echt heerlijk ruim, we zaten ook in de grote airbus! Heerlijk, alleen beetje jammer van die snurkende meneer naast mij in het vliegtuig haha..
En dan kom je uit de gate.. en daar staan 2 hele lieve vriendinnen Marije & Kim met mijn ouders op ons te wachten! Wat een verrassing was dat zeg. We hebben nog even heerlijk wat gedronken op het vliegveld. Thuis gekomen stonden 2 andere lieve vriendinnen Dianne en Mirjam op de stoep:)! Welkom thuis! En de tuin was ook nog eens versierd. Echt GE-WEL-DIG thuis komen! Heerlijk nog even gekletst met z'n allen. Zaterdag middag ging ik met mijn moeder even winkelen ( ja ook nog wat gekocht;)). En toen we thuis kwamen, zat er op eens allemaal visite in huis. SUPRISE!!! Echt super geweldig dat ze een supriseparty hadden georagiseerd. Alle vrienden en vriendinnen en ons gezin was er. Dat is toch wel een hele leuke verrassing en ik had ook echt gewoon niks door:)!

Ik ben weer blij dat ik in Nederland heb, we heerlijk hier genieten van alle dingen.
Ik ben echt heel erg dankbaar dat ik de mensen in Afrika mocht helpen. En dat er zo veel mensen je steunen en kracht geven om dat werk ook allemaal te mogen doen. Dat doet echt heel veel met je!
Ik wil iedereen ook nogmaals heel erg bedanken het volgen van mijn blog. Helaas is dit nu mijn laatste blog..

Veel liefs,
Judith

  • 13 Oktober 2013 - 21:10

    Martine:

    Hoi meid,

    Ook je laatste blog was weer super leuk om te lezen!
    Maar ben ook wel blij dat je weer terug bent <3. Heb je gemist!!
    Suprise party was zeker geslaagd.

    Liefs martine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith

Actief sinds 27 Okt. 2013
Verslag gelezen: 3287
Totaal aantal bezoekers 21346

Voorgaande reizen:

29 Juni 2013 - 10 Oktober 2013

Stage in Zuid-Afrika

Landen bezocht: