Voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Judith IJzerman - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Judith IJzerman - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Judith

13 Juni 2013 | Nederland, Nederland

Hallo allemaal,

Hier is dan mijn eerste reisverslag, nu nog in Nederland. Over 2 weekjes in Zuid-Afrika.
De voorbereidingen zijn nu in volle gang.. Koffer langzamerhand maar aan het inpakken. Spulletjes nog kopen die ik nog nodig heb.

Na een aantal keren ( 4 keer ) op en neer naar Den Haag, elke keer werd ik terug gestuurd, denk je ik begin er maar op tijd mee. Dus ik in mei richting Den Haag, werd ik weer terug gestuurd omdat ik volgens de Ambassade te vroeg was, anders lag mijn visum daar te lang... Oke, netjes terug gegaan 5 juni, helaas moest ik toen weer terug omdat één papiertje niet goed was.. Dus ik ben 12 juni weer terug gegaan naar Den Haag, en ja, mijn visum wordt nu eindelijk aangevraagd.. Wat een gestress kan zo iets geven zeg..

Alles nu nog even afronden op school, en dan afscheid nemen van iedereen..
29 juni zal ik vliegen om 15.30 uur. Ik kom om 11.40 uur aan in Kaapstad.

Ik hoop over 3 weken ongeveer mijn eerste verslag in Zuid-Afrika te schrijven voor jullie.

Liefs,
Judith

  • 28 Juni 2013 - 11:30

    Marjan:

    Succes meissie! Dapper dat je dit gaat doen. Ik volg je zeker.
    Die ambassade is niet zo makkelijk,je bent zeker niet de enige die vaker op en neer moet voor zoiets..zucht..maar nu ben je ready to go! ZET UM OP!!


    Greetz Mjan

  • 30 Juni 2013 - 14:38

    Tiny Brink:

    Hoi Judith .goed aangekomen ? Vond je het vliegen spannend ? Nu weekje genieten met je zus en zwager ! We volgen je ! Veel plezier ! Tiny

  • 01 Juli 2013 - 14:20

    Wouter Moolhuizen:

    Tijd voor een nieuwe update...

  • 06 Juli 2013 - 16:55

    Ineke:

    Hallo Judith,
    Fijn te horen dat het goed gaat, doe Eline en Koen de groetjes
    Geniet er maar van!
    Liefs tante

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith

Actief sinds 27 Okt. 2013
Verslag gelezen: 450
Totaal aantal bezoekers 21431

Voorgaande reizen:

29 Juni 2013 - 10 Oktober 2013

Stage in Zuid-Afrika

Landen bezocht: