Stage in Zuid-Afrika - Reisverslagen van Judith IJzerman - WaarBenJij.nu Stage in Zuid-Afrika - Reisverslagen van Judith IJzerman - WaarBenJij.nu

Stage in Zuid-Afrika

De voorbereidingen zijn nog volop in gang. De vliegtickets zijn geboekt, en de organisatie Activity International gaat nu op zoek naar een project voor mij.


Ik zal de eerste week met Eline en Koen door brengen in Kaapstad.
Dan beginnen mijn 12 weken stage, ik zal dan verblijven in een gastgezin.
De laatste 2 weken van mijn stage, komt Siska, en dan zullen we samen 2 weken aan het project werken.
Dan zit de stage er op, wij zullen niet direct weer terug naar Nederland vliegen, wij hebben daar nog 2 weken vakantie. We gaan Kaapstad nog even goed bekijken, en de laatste week gaan we richting het Nationale Krugerpark. En dan zit mijn 3,5 maand Zuid-Afrika erop..

Ik probeer deze site straks bij te houden, zodat jullie al mijn avonturen kunnen lezen.

Het gaat snel.. nog 1 weken school, en dan is het zover..
Nu hopen dat ik mijn visum op tijd krijg..

Groetjes, Judith.

Recente Reisverslagen:

13 Oktober 2013

Het zit er alweer op..

27 September 2013

Afscheid

20 September 2013

Baie baie dankie!

09 September 2013

Oproepje: Kunt u/jij mij helpen?

06 September 2013

Update
Judith

Actief sinds 27 Okt. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 21374

Voorgaande reizen:

29 Juni 2013 - 10 Oktober 2013

Stage in Zuid-Afrika

Landen bezocht: